Profesní školení řidičů
Školení je určeno pro řidiče – profesionály, vedoucí provozu autodopravy, ale i pro majitele dopravních firem.
- Přijímáte nového zaměstnance?
- Nechcete zbytečně platit pokuty za své řidiče?
- Potřebujete definovat, kde Vaši řidiči dělají nejčastější chyby a na co se zaměřit?
- Chcete mít jistotu, že Váš řidič bude vědět jak na to?
- Hledáte někoho, kdo přijede do Vaší společnosti a vy nikam nemusíte?
- Preferujete individuální přístup při školení?
- Vaše současné Školení řidičů je moc o paragrafech, bez praktických ukázek?
- Chcete si vše vyzkoušet na našem „opravdovém“ trenažérovém tachografu?
- Přijedeme po dohodě přímo do Vaší společnosti.
- Provedeme školení dle tématu buď „pracovní režimy řidičů“ nebo „obsluha digitálního tachografu“.
- Provedeme vyhodnocení karet Vašich řidičů s každým probereme jeho chyby.
Školení „Obsluha digitálního tachografu“
Blok 1 – 1,5hod
- základní výklad Nařízení, kde čerpat (561, 165, 403)
- hlavní konstrukční prvky DT – plomby, kalibrace
- současné verze DT, rozlišení FW – vlastnosti
- nový DT inteligentní tachograf – nové funkce
Blok 2 – 1,5hod
- rozdělení karet a jejich použití
- povinnosti a pravidla řidiče vlastnící DK, jak o ní pečovat
- ztráta, poškození DK, jak postupovat
- nefunkčnost DT – co dělat
- povinnost dopravce – stahování dat (N581)
Blok 3 – 3hod
- zpětné zadávání na DK – manuální záznam
- karta o víkendu v DT?
- časté chyby při doplňovaní
- kontrola doplněných dat – možnosti kontroly
- co dělat, pokud nedoplním – náhradní záznam
- zásady, které je nutné dodržovat při doplňování
- zadávání zemí kdy Ano a kdy Ne a musím ?
- piktogramy, orientace na výtisku
- režim „Osádka“, kdy nastane a co dodržovat.
- pravidlo 1 minuty (osádka)
- režim OUT
- praktické ukázky doplnění – různé situace
Blok 4 – 1,5hod
- závěrečný test a praktická zkouška
Školení „Pracovní režim řidičů“
Blok 1 – 1,5hod
- základní výklad Nařízení, kde čerpat (561, 589, AETR, 403)
- hlavní důvody zavedení DT
- současné verze DT, rozlišení FW – vlastnosti
Blok 2 – 4,5hod
- limity dob řízení, jednotlivá specifika
- limity přestávek v řízení a odpočinků
- týdenní odpočinky
- trajekt, vlak, „Pokyny EU“ a jejich pozívání
- náhradní záznamy
- zadávání zemí, kdy Ano a kdy Ne. A musím?
- piktogramy, orientace na výtisku
- režim „Osádka“, kdy nastane a co dodržovat
- pravidlo 1 minuty
- režim OUT a zásady jeho použití
Blok 3 – 2hod
- předmět a způsob kontroly režimu řidiče
- co předkládat při kontrole
- sankce za porušení předpisů
Blok 4 – 1,5hod
- závěrečný test a případová studie